Godmorgon!

God morgon alla! Hoppas ni hade en jätte bra jul! :D själv hade jag det super roligt och jag har fått underbara presenter. Men jag tycker trots presenter så är gemenskapen det bästa , så länge man har varandra , sina nära och kära så är julklapparna inte lika viktiga men dom är ju såklart ett plus!

Hade faktiskt inte önskat mig så mycket ridsaker men fick äntligen mina älskade vinterrid vantar från CRW och dom är super bra ! varma och gosiga! Fick även ett presentkort på Hööks och pengar , så kommer nog köpa kavajen och ett par ridbyxor men mamma ska lägga till pengar oxå!:) sen fick jag även massa andra fina saker:D

tack världens bästa föräldrar!

men ska antagligen till marieberg imorgon för mellandagsrea , så får väl se vad jag köper då !

Vi hörs! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0