2012,

2012 har varit ett ganska bra år, jag har vuxit i min personlighet , slutat varit rädd och osäker och slutat bry mig vad folk tycker om mig. Utan jag vet att jag har underbara vänner , familj,släkt, djur och lag som finns för mig.Jag har haft jobbiga och underbara perioder.
 
Under våren finns de inte så mycket att berätta förutom att jag inte hade koll på min känslor, ena sekunden kunde jag vara världens lyckligaste och i andra kunde jag bryta ihop och börja böla. Det var en väldigt jobbig tid , jag gillade inte huset vi bodde i för tillfället och bygget av nya huset gick segt och allt var bara kaos. Innebandyn gick sådär, och jag kunde inte rida speciellt mycket då vi var tvungen att pendla mella husen och vi inte hade något stall. Eller vi hade ett där vi bodde tillfälligt men det var det värsta stall jag varit med om , usch. Hugge och Mio (min hund) var väldigt viktiga då , när jag var ledsen brukade mio alltid hoppa upp och lägga sig i mitt knä och trösta mig och när jag ville va ifred sprang jag ut till hugge och krama om honom och lät tårarna komma, och han bara stod där och kolla på mig med sina fina ögon, det var verkligen stor tröst. Sen hade jag världens bästa människor omkring mig som stötta en och ni förstår inte hur mycket det betydde.
 
Har inte så många bilder från våren då vi hade ganska mycket annat att tänka på
 
på sommaren därimot var jag så underbart lycklig, jag umgicks med mina bästa vänner , bygget av huset gick framåt och jag började rida mer och mer , jag började bli samma galna Fanny igen fast 1000 gånger bättre med nytt självförtroende och självkänsla. vi fick efterlängtat sommarlov och under sommaren åkte jag på bästa ridlägret och den historian vet ni , jag åkte till Unden, Var med mina fantastiska vänner, familj och släkt och livet bara rulla på. sen åkte vi spontant till Öland och det var hur underbart som helst , fyllde år där också och den veckan var en av de bästa i mitt liv. 
 
 
 
Hösten var också riktigt underbart , jag flytta äntligen in i nya huset och den känslan var bland det bästa någonsin , känslan av hem. Då kunde jag äntligen börja rida mer och vi skicka iväg ardis på inridning. Gandur och jag hade det lite svårt här ett tag men sen släppte det och det gick super igen. Sen köpte vi världens bästa Athena och sen kom ardis hem. När jag börja rida ardis mådde jag så bra , allt kändes så magisk. Och sen fick jag även rida Athena och allt gick bra och så vips anmälde jag mig till min första tävling och jag kunde typ inte prata om något annat. jag utvecklades väldigt mycket när jag fick börja rida mina pinglor. Åkte även på cup med mitt bästa lag!Sen var det halloween som är något av det galnaste jag gjort och för att inte tala om när vi dansa Gangnam style inför hela skolan med papperspåsar! haha det var så jävla grymt! BÄST!
 
 
.
 
 
Vinter samma där livet rullar på jag umgås med bästa rider , spelar innebandy som nu går ganska bra , känner mig på topp! Jag kom med i distriktlaget och sen fick hästarna sin vila. Jul och de var super mysigt fick underbara presenter , och nu är det nyår som spenderas med bästa ebba och hanna!
tänker ta och skriva ett inlägg om mina mål mer specifikt med mina hästar imorgon :)
 
 
Så 2012 har varit ett viktigt år och jag tror verkligen att 2013 kommer bli ett jätte bra år! Jag ska åka på distriklags SM  , börja tävla , börja på gymnasium , börja ta ridlektioner igen och massa mer. Så jag har stora förväntningar på 2013 och hoppas att speciellt att tävlandet kommer gå bra och att jag kommer kunna utvecklas mer som ryttare och  då kommer kunna utveckla mina hästar!
 
 
 
Så gott nytt år i förskott! 2013 jag väntar på dig med stora förhoppningar!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0