Min familj

Här på gården bor ju inte bara jag och islänningarna utan såklart min lilla familj.. ;)
 
Här bor ju såklart min mamma Jenny , min pappa Andreas , mina jobbiga lillasystrar Frida och Tuva-lie.
Min lilla dvärgschnauzer Mio , Katterna Izzy som är en Main coon , Zanza som är 50/50 Main coon/norsk skogskatt och bondkatterna Gurkan och Tösen, dvärghamstern Monkey, Gandur , Hugge , Athena , Ardis  och såklart Shettisen Ferrari ! :D
 
det var min lilla muppfamilj som är helt galen allihopa! hahaha bästa<3
 
tuva till vänster frida till höger
Mio
Monkey
Izzy

Zanza
Gurkan
tösen
Ferrari
 
Den enda bra bilden jag har på tösen har försvunnit , så den där uppe är suddig och ful men så får det va:) och bilder på islänningarna har ni ju redan sätt ;)
 
älskar er galningar<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0