Egenskaper

 
Tänkte ta och skriva några bra och dåliga egenskaper med mig som ryttare , 
 
Bra egenskaper:
*Jag är väldigt lätt i handen
* jag har bra tålamod 
* haha låter kanske konstigt men är bra på att få hästar i galopp, alltså göra en bra och tydlig galoppskänkel.
* jag är målmedveten , har jag väl satt upp ett mål kommer jag fortsätta tills jag nått det.
 
 
 
Dåliga egenskaper:
 
 
har
* Dålig sits, har grymt dålig sits och det är något jag verkligen behöver och försöker förbättra, sitter dock ganska bra på Àrdis.
*oerfaren , jag har inte ridit så länge och har därför vääääldigt mycket att lära i det mesta. teorikurser nästa....
*osäker ,  Just för att jag är oerfaren kan jag ibland bli osäker om jag gör rätt eller fel o jag vill verkligen lära mig mer om gångarter och allting så jag kan bli så bra som möjligt!:)
* jag är ganska bestämd av mig men kan bli lite mesig med att faktiskt kunna säga åt hästarna på skarpen om dom dummar sig. Det gäller att vara bestämd men snäll !:)
 
 
det var lite jag kunde komma på nu , hehe
 
vad har ni för bra/dåliga egenskaper ?:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0