Ridoverall

Något jag starkt tipsar om i vintertider är Overaller. De är grymt bekväma och varma, de håller bort fukt superbra. Jag som fryser mycket och kan inte rida i vanliga ridbyxor och tights tycker de är väldigt bra. Istället för att sätta på sig miljarders med kläder så är en overall så smidigt att sätta på sig. Visst man blir ju lite klumpigare men inte mer än om man måste ha på sig typ termobyxor och sånt. Och på vintern brukar det flesta (inom islandshästar) konditionsträna sina hästar om man inte har tillgång till ridhus. Så ett stort plus på vinter overaller!
 
 
Denna nedan är från CRW och kostar 1539 kr. Så det kostar en del men det är så värt pengarna!
 
 
Här har jag min på mig , syns inte så mycket men den är i allafall helt underbar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0