ridtur med bästa

Idag åkte jag till en naprapat för ryggen och jag hade all möjliga låsningar i hela ryggen och sen var högra bäckenet eller höften legat i en konstig vinkel så att det benet blivit kortare och jag har därför överansrtängt det. Jag har ofta undrat varför jag alltid har tyckt att mitt vänstra ben varit längre när jag suttit på hästen och har därför blivit sne , när jag trott att jag suttit snett har jag suttit raktn och tvärtom. Men nu har det blivit korrigerat så sak dit efter SM igen och se hur det är då :) Känns endå skönt att få konstaterat att det var problem med att höften var felvinklad, så på det sättet är det bra :) 
 
Efter följde Ebba med hem och hon är min bässstaaaaste vääääään och hon är inte direkt hästintresserad men tycker att det är jättekul att rida ut så kul att jag får sällskap!:D Så idag tog vi en jättemysig och galen tur i skogen med Gandur och Hugge! De fick pulsa på ordenligt! vi hade iaf grymt kul och galopperade på gärden och bara flumma på! hahaha så himla kul:D då vi ville ride mer tog vi lite galopp på ridbanan och sen körde jag lite solo med Gandur och videon blev helseriös;) den kommer upp senare:) så nu ska vi chilla och äta chips, niiiice
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0