Säkerhetsväst

Jag använder nästan alltid säkerhetsväst, Alltid när jag rider på Athena eller Ardis och förut red jag nästa alltid med väst på Gandur med har börjat slarva på vintern för att man blir så klumpig så har faktiskt inte användt ridväst på honom nu när det varit så mycket snö, För ramlar man av så ramlar man ju i allfall mjukt ;) ne men på resten av årstiderna använder jag väst även på Gandur undantag på ridlektioner.
 
Men tänkte ta och tipsa om en Steeds säkerhetsväst med paneler den är grymt bra,bekväm ,bra passform och så är den faktisk snygg för att vara en ridväst. Jag har en sådan här men behöver en ny då jag har växt ur min så stoooort pluuuuus på den! Den kostar 899kr och de tycker jag är ett ganska bra pris för en bra väst! ni hittar den häääär
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0