Stress

 
 
 
 
 
 
 
Okej , börjar känna mig lite smått stressad just nu. Jag ska rida Athena och Gandur , sen skulle jag även behöva rida vidja om hon ens ska orka tävla i februari och nu ska även Àrdis sättas igång igen. Plus att jag ska snart åka iväg på distriktlags SM med innebandyn !  Alltså ska 4 hästar ridas , plus innebandyn plus familj och vänner. Börjar få lite panik. 
 
Men mamma ska som tur är oxå hjälpa tid att rida Gandur och Athena men hon har inte alltid tid och hon måste vara med och tipsa och hjälpa från marken när jag rider Athena. Men måste iaf försöka få ihop allt och att jag har en cp rygg hjälper inte direkt. 
 
Men bara att bita ihop och kämpa på! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0