Taggad!

 
 
Är så extremt tävlingssugen! 2013 kommer alltså att bli min första tävlingssäsong och jag kan inte beskriva min känsla!  Jag blev så extremt besviken när jag inte kunde tävla i höstas men nu så äntligen! :D 
 
jag är anmäld till en inomhustävling den 16 februari , och den är mest för att jag ska få testa på och se hur det känns. Kolla av Athena form osv . Så den blir en riktigt bra första tävling ! Sen börjar det på "riktigt " med andra tävlingar som kommer. GAAAH SÅ KUL!   
 
Tävlingen är i Avesta och heter Ridhuskampen och jag är anmäld i tölt Young rider med Jeanettes häst vidja och 
fyrgång Young rider med Athena 
 
Fyrgången rids som en V5speakers kommando och i tölten är det valfritt tempo.

 

(Fyrgång) Följande moment skall visas: valfritt tempo tölt, arbets- till mellantempo trav, mellanskritt, samt arbets till mellantempo galopp.

detta känns väldigt bra då allt passa ganska bra in på hur Athena är eller jag hon skulle väl helst ha ökat i alla ... Haha men tror verkligen det kommer bli asbra! 

 

ps. Har faktiskt tävlat en gång , men det var mest av en skojtävling på ridlägret men vi fick bedömning och allt så har ju fått en försmak iaf!

 

ska ni på någon inomhustävling innan tävlingsäsongen börjar? :)

 

 

Kommentarer
Postat av: Nellie

Sv: tack! Visst är han söt, gissa åldern?;)


Då ses vi på ridhuskampen och vi tävlar mot varandra i V5!:)

Svar: oj sämst på att gissa men runt 13 kanske?
jaha vad kul! då ses vi där!:)
Fanny Nordh

2012-12-23 @ 20:19:28
URL: http://glitnir.blogg.se
Postat av: Nellie

Hihi han blir 26 efter nyår !:p

Ja det gör vi!:)

Svar: Oj! Det hade jag aldrig kunnat gissa! Men han är verkligen super fin!:)
Yes då ses vi!:)
Fanny Nordh

2012-12-25 @ 10:50:34
URL: http://glitnir.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0