Tävlingar

Jag gick in på SIF(svenska islandshästförbundet) och kollade in lite kommande tävlingar för 2013 och såg att datum för Hrimfaxis vår och höst tävling nu är ute! Jag är nästan till 100% säker att jag kommer att anmäla mig till dem då jag bor 7 km från Örsta anläggningen så skulle i princip kunna rida dit ;) haha ne men dom tävlingaran är som sagt nästan självklara att jag kommer åka på för det är ju gaaanska nära att åka så att säga!;)
 
 
Har ni några tävlingar ni vet att ni ska åka på 2013?:)
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

JAg tänkte börja tävla "isis" grenar.. Tävlar ju bara hoppning och dressyr annars! :) Har du tips på bra "nybörjar tävlingar" ?? :)

Svar: kul att du frågar !:) skriver svar i ett inlägg!:)
Fanny Nordh

2012-12-30 @ 16:13:30
URL: http://emeliepalmen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0