Tävlingskläder

Har börjat kolla runt på olika tävlingskläder tills nästa år och jag har jätte långa armar , typ bläckfisk armar.... Och har därför super svårt att hitta jackor överhuvudtaget och då kan ni tänka er att hitta en kavaj ..... Har testat några men ALLA har varit för korta , isåfall måste man special beställa från internet och jag är ganska kräsen så jag måste veta att den sitter bra, har provat olika kavajer i olika prisklasser och gissa vad? Jag hittade faktiskt en kavaj så satt bra , var skön ,snygg, och armarna var nästan lagom långa , lite för korta men jag kan nog ta en större storlek och då kommer det antagligen funka . Och gissa vilken det va? Jo en av CRW billigaste kavajer men den var faktiskt grymt snygg i verkligheten och för att vara en lågprisvariant var den väldigt bekväm! dyras är inte alltid bäst ! ;) Så kommer nog kanske köpa den och ett plus i kanten är såklart att knapparna och dekorationerna såg ut som kristaller/diamanter , bling bling <3
Finns massa snygga kavajer och hur läckert det än skulle vara med denna rosa kavaj från Kingsland så kan man inte ha olika tröjor och teman vilket jag kommer att vilja ha och den är ganskaaaaa dyr men såklart skulle inte sitta fel med den i garderoben ! 


Har redan införskaffat mig en tröja , ska även köpa mig ett par ridbyxor också , så hoppas på att få lite pengar i julklapp av släkten!

Vad har ni för kavaj? :) ni får gärna tipsa !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0