Fodervärd

Nu är det bestämt att min Kusin kommer få vara fodervärd år Hugge. Det känns jätte bra då han kommer att gå här som vanligt och alltid finnas till hands men han får någon som tar hand om honom och ger honom mer uppmärksamhet ,kärlek och motion än vad han får nu. Eftersom jag inte har tid att rida honom så känns det jätteskönt att agnes ska ta hand om honom.
 
Tror det kommer bli asbra han kommer hjälpa henne så mycket och ge henne trygghet precis som han gav mig. Han har utvecklat mig så mycket och min kusin påminner lite om mig i början rädd och osäker. Han lärde mig så mycket och även om man kunde bli så förbannad på han älskar man honom så otroligt mycket. Världens tryggaste häst! 
 
bästa gamlingen <3
 
 


Kommentarer
Postat av: zuzanna

Jätte fin blogg !
Dina hästar är också väldigt fina , islänningar är såå mysiga ! (:
Kram !

Svar: tack!:) ja det är dom!
Fanny Nordh

2013-02-07 @ 17:42:27
URL: http://ridmuppen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0