lastträning

Har så sjukt ont i ryggen , kan varken sitta,ligga eller gå utan att det gör ont men envis som jag är (och ganska van vid smärtan..) hoppade jag upp på Athena idag och hon gick superfint. Undrar lite vad som "hänt" med henne hon är så lugn men har endå samma energi och framåtanda , hon stressar bara inte. Helt underbart! Galoppen gick väldigt bra idag , lyfte sig ordentligt och tog fart med bakbenen, superbra. 
 
Vi lasttränade idag också , tog 10 min att få in henne vilket var jättebra, nu flyttade vi även mellanväggen och stängde bakom henne och det gick bra. Det som oroar mig är just att på lördag när vi ska lasta kommer det vara mörkt ute. Tur är att vi kan få lyse från ridbanan och att det är snö ute. Så imorgon kommer jag och mamma gå ut senare när det är mörkt ute och provlasta. Så vi håller tummarna!:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0