Ryttarbrev

 
På lördag kommer vi behöva gå upp klockan 3 på natten..... Det tar ca 3 timmar att åka till Avesta från oss och då måste vi räkna med det är dåligt väglag och att vi har hästtansporter. Så vi plussar 1 timme om vi ska stanna och så Också. Vi behöver senast vara där halv 9 och anledningen till att vi måste gå upp så tidigt är att vi behöver 1.5 h till lastning. Det kan gå på 5 min att lasta Athena men det kan även ta 2 h att lasta också. Därför tar vi det säkra före det osäkra och går upp då. 
 
 
Så på fredagen måste vi lägga oss tidigt men kommer endå inte att kunna sova. Haha kan knappt sova nu för att jag är så taggad! men det gäller att jag försöker var lugn och tålmodig som jag brukar vara men mitt morgon humör är inte det bästa.... Så egentligen känns det ovärt att ens gå och lägga sig ;) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0