Snart påväg hem!

 
Ja nu ska vi snart dra oss hemåt mot gamla fina Örebro och hem till Ekeby där mina älsklingar väntar på mig! Har haft himla roligt och mysigt här uppe i Sälen men nu är kroppen ganska sliten efter en hel del skidåkning och snowboard.  Imorgon ska jag spela DM-final med mitt bästa lag så lär inte bli någon ridning förens på söndag  men ska springa och pussa på mina bebisar och så kanske hinner longera dem på lördag eftermiddag. Oavsett på söndag så ska jag rida Athena men eftersom hon stått i em vecka nu så kommer jag longera henne innan jag sitter upp....;) men Gud så jag saknat  dom!  nu kommer allt fokus ligga på lilla thenis! För imorgon är sent endast 2 veckor till tävlingen! Gaaaaahhh!:D 
 
 
Har också skaffat en till instagram där jag endast lägger upp hästbilder så där kan ni titta in om ni vill!:) :fannynordhs 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0