startlistor , ridhuskampen

Nu har starttlistorna kommit ut och är faktiskt väldigt nöjd. Som det ser ut nu kommer jag och min lille kusin vara i samma grupp. Hahaha det kommer bli spännande och nervöst men roligt! Kommer även i tölten rida i samma grupp som Freja Lindström, träffade henne på ridläget i somras och hon har tävlat hela sitt liv i princip och är grymt duktig men ska bli kul att få träffa henna igen!
 
Detta kanske kommer låta lite töntigt och egoistiskt men jag är en person som vill att allt ska matcha ihop (kläder osv)och hade turen att få Svart bindel i tölten och vit i Fyrgången, kan man ha mer tur?! självklart spelar det egentligen ingen roll men ändå skönt att min outfit kommer matcha känns redan lite bättre;) , skulle ju inte sitta helt fel med det där priset för snyggast och matchande outfit .... ;)
 
Gud så taggad och uppspelt jag är!! ska bli så galet kul ! spricker snart av iver, tjallalala bara 3 dagar kvar nuu.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0