allmänt

Hej! idag har det inte blivit mycket bloggning som ni kanske märkt, för jag har varit i sala och spelat match och när jag tänkte mobilblogga funka ine internet alls på mobilen. Så därför har jag inte updaterat.
 
 
När jag kom hem böt jag om direkt och hoppade upp på Tenis (athena) provade nya tränset och det satt som en smäck på henne! hur snyggt som helst , det var helt enkelt som gjort för lilla tenis! provade även nya bettet och hon gick lika bra på det som bombers bett så vi kommer helt enkelt bara att varva på dom nu. Min nya väst är bara den mest underbaraste. Superbra passform , inte klumpig , den sitter bra på kroppen utan att vara för tight och så är den följsam i rörelserna så att man inte blir stel. Rekomenderas stort! man märker vilken skillnad från min gamla , men det gäller ju även prisskillnaden. Men om man som jag har växt klart är det värt att köpa den för man kommer ju sen ha den tills den är helt skrutt och västar brukar oftast inte slitas så lätt.
 
 
Nu är snart första boxen uppe också! plus att vi har lyse i stallet! vilket betyder att jag kommer kunna fixa hästarna inomhus , kunna ta in Athena ibland och massor, så grymt skönt! :D GLAD
 
håller på med en ny design som jag blir klar med idag , den blir bara så tusen gånger bättre än den här! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0