Fux

Personligen tycker jag fuxfärgen är den fulaste på våra små isisar. Tycker den är bara allmänt tråkig och så är det svårt att matcha med någon färg. Men finns dock ett undantag. Tecken. Om hästar i allmänhet får ett tecken blir den genast så mycket snyggare , sötare och sticker ut mer. Det är därför jag tycker min lilla sessa Àrdis är så söt! Utan sin bläs hade hon ju inte alls varit lika snygg utan varit en "i mängden" haha Ne men täcken gör så grymt mycket på en häst.

Vilken färg tycker ni är "fulast" på en häst? :)


Kommentarer
Postat av: Majken

Seriöst, fulast på en häst? Det finns ingen ful färg på alla underbara hästar på våran jord, alla är så snygga ändå!

Svar: Självklart är alla fina , det var inte så jag mena , jag tycker fux är fint , jag tycker ju min ardis är jättefin ,men det är den fulaste/tråkigase färgen av de fina enligt mig , för alla har någon färg man tycker mindre om även fast den är fin, förstår du? alltså , alla färger är fina men fux hamnar sist på listan.
Fanny Nordh

2013-01-11 @ 17:06:18
URL: http://geklychic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0