hästfilm

Tänkte bara ta och tipsa er om 2 sjukt bra filmer som jag bara totalt älskar! Historierna är så himla vackra tycker jag , de har så fina budskap och man blir faktiskt inspirerad och blir som idragen i filmen , typ som att man själv är med. Båda filmerna handlar om en häst som heter Flicka men filmerna hänger inte ihop förutom att de handlar om just om Flicka. Personligen tycker jag bäst om 2. Den är så grym bra! Alla som är hästintresserade MÅSTE se dom , men även de som inte är speciellt hästintresserade tycker jag ska se den för trots att det är en häst film så handlar det inte enbart om hästar.
 
Så kolla , kolla och kolla på dom!
 
 
 
 
har ni några favorit hästfilmer ?:)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sv: tack! :)

Dom filmerna är awesome dock tycker jag tvåan är sämre än ettan ;)

Svar: Ja den är också bra , båda är awsume !:)
Fanny Nordh

2013-01-16 @ 06:07:03
URL: http://emeliepalmen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0