Hrimfaxi möte

Ska snart iväg på ett av hrimfaxis ungomsmöte, blir mitt första någonsin , ska mest kolla läget och se om jag fortfarande vill vara med i Klubben eller om jag ska välja någon annan , just för att innan har jag inte varit aktiv i några aktiviteter vilket jag kommer bli nu så då vill jag att det ska kännas bra , men antagligen kommer jag fortsätta i samma klubb annars kanske jag kommer välja att gå med i Eddas islandshästförening då jag känner en del från ridlägret därigrån men då blir det ju en bit att åka och sånt , och därför tror jag att jag kommer bli kvar i hrimfaxi :) men vi får väl se hur det blir :)
 
vilken klubb är ni medlemmar i ?:)
 

Kommentarer
Postat av: Majken

Eddas? Jag tror de var med och tävlade mot klubben på lag och junior SM.

Svar: Tror ej hrimfaxi var med förra året , men om de hade de så hade de tävlat mot varandra, jag hade helt enkelt inte när jag skrev inlägget bestämt mig vilken klubb jag vill tillhöra , men kommer nog bli hrimfaxi och om hrimfaxi kommer vara med i lag SM kommer de tävla mot bla edda och andra islandshästföreningar.
Fanny Nordh

2013-01-11 @ 17:12:43
URL: http://geklychic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0