Longering

Longerade Athena och Ardis idag. Athena gick faktiskt mycket bättre idag en vad hon brukar gör när jag longerar henne , hon lyssnade mer idag gjorde oftast som jag sa. Hon trava på riktigt bra och hon skritta otrooooligt men i galoppen blev det lite blandat med pass då och då. Tror det har med att underlaget är lite halkig så då vågar hon inte riktigt köra på ifall hon skulle ramla omkull. Ardis skötte sig också väldigt bra lite samma sak där , i galoppen vågar hon  inte riktigt då det är lite halkigt. Men känns endå skönt att de fick lite motion idag:)
 
Vill bli av med snön nuuuuu. Eller det kan få finnas kvar medans vi är i sälen men sen kan den försvinna så att man kan börja komma igång ordentligt. Men snön lär ju ligga kvar i 2 månader till så man får bita ihop och göra det bästa av det......
 
Förresten, som ni kanske märkt är jag klar med designen nu! ska bara skriva klart 2 presentationer till men sen är allt klart. Är så sjukt nöjd med min nya design, hatade verkligen min gamla. Den här är sååååå galet mycket bättre!
Nu känns det toppen bra !:D
 
 
vad tycker ni om min nya design?:)
 
tycker verkligen den här bilden är så sjukt skön! hahaha

Kommentarer
Postat av: Alexandra-Islandsryttare

Designen var jättefin! Speciellt headern:)

sv: Å vad snäll du är,tack:)

Svar: tack så mycket!:D
Fanny Nordh

2013-01-14 @ 18:53:23
URL: http://www.alexandrawesters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0