Märkeskläder

Något som jag ser många bloggar om just nu är det här med märkeskläder. Och vad man än här på sig oavsett märkeskläder eller "standard" kläder kommer folk alltid tycka och tänka vad som är rätt/fel fult/fint osv, ingen kommer aldrig att bli nöjd.

Själv bryr jag mig inte om man har märkeskläder eller inte. Jag har väldigt blandat faktiskt. Oftast har ju märkeskläder bättre kvalitet än andra men ibland kanske man inte vill lägga ut 600 på en märkeströja när man hittat en lika snygg för 150. Men ibland kanske man vill unna sig en riktigt snygg tröja med super bra kvalitet tex till tävling. Nu tror jag faktiskt att det är många som har både märkeskläder och "vanliga" kläder/utrustning. Jag brukar köpa mycket standard saker från hööks och då CRW tex och jag tycker de har bra och snygga kläder/utrustning. Men sen har jag även ett favorit märke som jag alltid har gillat och det är Mountain Horse. Tycker de har grymt snygga kläder som har bra kvalitet och är sköna .Sen gillar jag även HV polo dom har så grymt snygga kläder .


Vad föredrar ni? Märkeskläder eller inte eller tycker ni om båda ? :)


Kommentarer
Postat av: Sanna - Islandshästblogg

Sv: Tackar och jätte fin blogg du har! :)

Svar: Tack!:)
Fanny Nordh

2013-01-08 @ 16:55:36
URL: http://tautas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0