Ponny akuten

Kollade på första avsnittet på ponnyakuten säsong 4 och jag blir fortfarande förvånad vad det finns för knäppa hästar och människor. Hahaha man får sig ett gott skratt iallafall men samtidigt undrar man hur vissa kan tycka att det är roligt att rida en häst som stegrar sig i varje steg och att man inte inser att det är riktigt farligt. För det är stora djur vi håller på med och man måste även ha respekt för dom. Sen höll jag typ på att dö av skratt när en häst bara springer iväg med sin ryttare i stallgången och även fast det ser hur lustigt ut som helst så har man även i baktanke , tänk om hästen springer iväg och blir skadad? Hade jag varit någon av de här ungarna hade jag sökt hjälp av tränare mycket mycket tidigare.
 
 
 
 
Men tycker faktiskt att ponnyakuten är ett bra program som man kan ta lärdom av och i många lägen får man även tips man kan använda i vardagen. Så plus på ponnyakuten , ett underhållsprogram och lärorikt program. Mycket bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0