Sjuk

Måste börja med att säga förlåt för den dåliga updateringen. Är sjuk , förkyld ,näsan rinner,halsen bränner ,huvudet dunkar och kroppen är bara seg. Plus så är ryggen rena helvetet, weeeeiiii. Känns inget vidare att vara sjuk när det är super fint väder och har 3 hästar att rida och speciellt en som måste hållas i hårdtrim nu. Och eftersom vi åker till sälen nästa vecka kommer hon stå också då...... SUCK. Men även om man är sjuk så pallrade jag mig ut en sväng till hästarna för att gosa lite och få lite frisk luft. Mina gostjejer tävlar lite om uppmärksamheten för tillfället.. haha sötisarna. Båda är som klängrankor. Blev bara på den lilla stunden med mina bästa på mycket bättre humör! 
 
Tog såklart lite bilder också när jag endå var ute i det vackra vintervädret!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0