skola

Imorgon börjar skolan och är så inte taggad, hela lovet har jag haft fullt upp med allt möjligt , visserligen roliga saker men har väl inte direkt hunnit vilat upp mig och önskar vi kunde ha minst 2 veckors lov till.... Men imorgon ska jag rida 2 hästar , antagligen Ardis och Athena då dom har stått ett par dagar nu så speciellt Athena måste komma igång nu , så nu kommer det bli full fart framåt med ridningen , innebandyn , nationella prov och gymnasieval  och har även iår ett väldigt tufft val framför mig som jag blir gråtfärdig bara att tänka på........
 
tänkte nog ta och göra en frågesports tävling tills imorgon så kolla in !:)
 
 
 
mina finaste<3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0