Umeå ,

Hejsan alla!:D Kom hem igår kväll efter en lång resa från Umeå, Jag har haft helt underbart roligt! jag har lärt känna nya fantastiska personer och även fast vi inte fick bästa resultaten så lyckades vi endå plocka poäng och om vi hade fått chansen att träna lika länge som de andra lagen så skulle vi ligga bland de bättre, riktigt synd att Örebro inte vill satsa på distriktlag men sånt är livet. Men det har iaf varit en otrolig upplevelse och jag har utvecklas mycket i mitt tänkande och fått spelat innebandy med grymma spelare! vi har gjort helt sjuka och galna saker, hahah!  Så tack alla underbara människor för den är galna resan ! vilka minnen asså! ni är bäst tjejer<3 vi ses snart på plan igen ;)
 
GOOOO ÖREBRO!
 
WHO LET THE DOGS OUT?! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0