Umeå

hejsan! hoppas ni alla hade ett roligt nyårsfirande! Jag spenderade min kväll i Kumla med mina underbara vänner , Ebba , Hanna , David och Adam. Vi hade det så grymt kul! bästa kvällen på länge! Gud så jag älskar mina vänner, ni är guld värda<3 Vi somnade väl sådär 8 på morgonen ,alla livrädda för alla monster från skräckfilmer skulle komma och äta upp oss ;)  Sen vaknade vi alla runt 10-13 tiden hehe sömntutorna david och jag sov längst.....  Är så himla morgontrött av mig hade helst sovit 3 timmar till.... ;)Sen log vi hela dan och kolla skräckfilmer och nu är jag hemma och ska försöka packa till Umeå, hatar att packa.... sen måste jag ta och sova , måste upp vi halv 5-5 tiden tja taggad tjej.
 
Åker som sagt imorgon , och kommer hem den 6 januari så kommer inte kunna rida (haha ganska uppenbart) men tänkte a och skriva ett par tidsinställda:) Kommer sakna mina bebisar så mycket:/ så mamma har för tillfället 3 hästar att rida själv så ha så kul morsan! ;)
 
så vi hörs snart igen!:D 
 
Här får ni några bilder på mig istället för frukterna mina för engång skull ;) för inners inne är man ju lite ego hehehe
 
 

 
och efersom de faktiskt handlar om innebandy nu i umeå , så får ni några snygga på mig.... haha jag måste nog vara den fulaste som finns när jag spelar xD
 
 
hehe dom 3 sista bilderna åkte jag på en utvisning som jag tyckte att jag inte borde ha fått så hade min lilla diskussion med domaren , men var bara att sätta sig i snickeboa 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0