vintermästerskapen

 
Tycker det är jätteroligt att man på vintermästerskapen i strömsholm får chans att tävla om prispengar! För just inom islandshäst världen om man kollar tävling mm så tjänar man inte speciellt mycket pengar.Och man kan även vinna pengar i de lätta klasserna. Jag ska själv inte åka på vintermästerskapen men som jag uppfattat de är det väldigt uppskattat just pga av prispengarna men även också att det är blandat med olika sorters ryttare på olika nivåer! För  jag tror att för många (talar även om mig själv) att det är coolt att tävla mot de i eliten. Vistt man själv har väl kanske inte så stor chans i att vinna men att få endå se dom , tävla med dom och bara se hur de rider sina hästar är bara en upplevelse det. Sen så är tävlingen ganska dyr men endå. Tror att för de som ska dit kommer få vara med om en riktigt rolig tävling! Och man märker att de verkligen satsar på att göra det till en bra tävling då de har bl.a. Dagens ryttare osv.
 
Hade varit coolt att vara med och tävla där men ssamtidigt så känns ridhuskampen som en bra början för oss och kan inte beskriva hur TAGGAD jag är! sjukt taggad tjej!
 
 
Ska vara med på vintermästerskapen?:)
 
 
.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0